January 25, 2017

Outfit | Find Balance

 photos: Marco (@mrcfrd)

 Bomber c/o SheIn: HERE | T-shirt c/o My Positive Vibes: HERE | Jeans: Pull&Bear | Sneakers: New Balance

Já andava à procura de um bomber preto oversided há imenso tempo, os dois que já tinha eram um pouco pequenos demais para o meu gosto, e quando este da SheIn chegou, fiquei in love! Reparem bem no detalhe dos tecidos diferentes, não dá logo outro ar ao casaco?! Quanto à t-shirt, é da My Positive Vibes, já vos tinha mostrado dois tops da marca aqui no blog, (aqui e aqui) e desta vez enviaram-me duas t-shirts lindas, e esta é uma delas! Visitem o site deles aqui! O meu estilo ultimamente tem inclinado um pouco mais para o sporty / vintage, o que acham? Digam-me tudo nos comentários! xx


I've been looking for an oversided black bomber for a long time, the two I already had were a bit too small for my taste, and when this one from SheIn arrived, I fell in love! Look closely at the detail of the different fabrics! As for the t-shirt, it's from My Positive Vibes, I've already shown you two tops from them here on the blog, (here and here) and this time they sent me two awesome t-shirts, and this is one of them! Visit their website here! My style lately has leaned a bit more for sporty / vintage, what do you think? Tell me everything in the comments! xx

10 comments:

  1. As fotos estão super giras!! :)

    Beijinhos,
    Shades of a Girl

    ReplyDelete
  2. Amei o look!! Ando louca à espera que essas calças voltem ao site, porque os números estão todos esgotados!!

    Acabei de descobrir o teu blog e estou apaixonada com o teu estilo, adoro! Obviamente que segui!!

    Beijinhos!!
    Black Rainbow / Instagram

    ReplyDelete
  3. Adoro as calças e as NB :D
    Beijinhoo
    RITISSIMA BLOG

    ReplyDelete
  4. Gosto muito do teu estilo e sim esse bomber é top :)

    https://polythenepamblog.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. Just discovered your blog, and I’m in LOVE with it! Amazing layout an content.
    Love your style, you rock!!
    Regards.
    Walkindiscount.com

    ReplyDelete
  6. Love this outfit and your looks great!!
    Regards.
    Shopafford.com

    ReplyDelete
  7. Wow, I’m just really happy that I fint your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
    because I’m coming back.
    Regards
    Shopafford.com

    ReplyDelete
  8. Mais um look absolutamente perfeito! <3

    http://big-hill-of-hope.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you all!
I'll answer you with all of my love <3
xx

OKINAWA © 2017 | Template by Blogs & Lattes