November 08, 2016

Outfit | Electrical Storm


Jacket: Retro Queen | Shirt: Primark | Boots: Stradivarius

Fui tirar fotos com a Mariana há uns dias (para quem não a conhece, toca a segui-la no insta @marianagemelgo) e gostei tanto desta parede que lhe pedi para me tirar umas fotos também! Quanto ao look, quem me segue no instagram (@marciasofiams) deve ter reparado que eu quase que vivo neste casaco ahahah, andava à anos para comprar um do género, era óbvio que não o iria largar! xx

 I took some pictures to Mariana a few days ago (for those who don't know her, follow her on instagram @marianagemelgo) and I liked this wall so much that I asked her to take some pictures of me too! As for the look, whoever follows me on the instagram (@marciasofiams) must have noticed that I almost live in this denim oversized jacket ahahah, it's just perfect! Did you like the pictures? xx

4 comments:

  1. O outfit é lindo e fica-te muito bem! Para além de não falar na edição das tuas fotografias que são perfeitas!

    Beijinhos,
    Shades of a Girl

    ReplyDelete
  2. Adoro esses casacos oversize, parece tão confortável!!! :)

    http://ruteritamaia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you all!
I'll answer you with all of my love <3
xx

OKINAWA © 2017 | Template by Blogs & Lattes